5 minuts de coherència cardíaca

La Florence Servan-Schreiber, periodista diplomada en psicologia transpersonal i formadora de PNL, a més de consultora, ens proposa des d’un dels articles publicats a la seva web que practiquem la coherència cardíaca durant 5 minuts tres cops al dia.

En David Servan-Schreiber ja ens havia avisat dels beneficis de la coherència cardíaca. Només 5 minutets de respiració rítmica per regular el sistema nerviós autònom (el nostre pilot automàtic), reduir la intensitat dels efectes de l’estrès sobre el nostre organisme, millorar el nostre sistema immunitari, prendre decisions més útils i desenvolupar la nostra intuició. Només això! 🙂

A continuació trobareu una guia de respiració que cal seguir asseguts/udes ben rectes, amb les cames sense encreuar, perquè els òrgans de l’abdomen estiguin alliberats.

Inspireu quan la rosassa s’infli i expireu quan es desinfli. 3 vegades al dia, al matí, al migdia i a l’hora del berenar. Només dura 5 minuts. No cal res més per notar-ne els beneficis.

5 minutes de cohérence cardiaque

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: